بایرن مونیخ به دنبال خرید هافبک مورد علاقه پوچتینو

بایرن مونیخ به دنبال خرید هافبک مورد علاقه پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا فردا شب به پایان می رسد و باشگاه ها سخت در تلاش می کنند تا ترکیبشان را تقویت کنند.

به گزارش فوتبالی، گاردین گزارش داده است که گالاگر، هافبک انگلیسی چلسی که مورد توجه تاتنهام قرار دارد، نگاه باواریایی ها را به خود جلب کرده است. این بازیکن در مسیر ترک چلسی با 60 میلیون یورو قرار دارد و توخل از خرید او استقبال کرده است و از مدیران بایرن مونیخ خواسته تا او را بخرند. بایرن پیش از این مذاکراتی با چالوبا انجام داده بود اما خرید این بازیکن از چلسی به هم خورده است. 

گالاگر، کاپیتانی چلسی را در پیروزی این تیم مقابل ویمبلدون در روز چهارشنبه به عهده داشت و پوچتینو در همه بازیهای فصل تیمش از او در ترکیب اصلی قرار گرفته اما این بازیکن کمتر از دو سال دیگر با آبی پوشان قرار دارد و هیچ بعید نیست که از چلسی جدا شود. 

چلسی در این تابستان خریدهایی نظیر کایسدو، اوگوچوکوو و لاویا را در خط هافبک خود داشته است و به همین خاطر درها به روی جدایی گالاگر باز شده است. این هافبک عجله ای برای جدایی ندارد و مورد حمایت پوچتینو قرار دارد اما چلسی در این تابستان نشان داده است که مشکلی برای فروش بازیکنانش با قیمت های معقول ندارد. 

4125