الاتفاق به دنبال قهرمان سابق چمپیونز لیگ

الاتفاق به دنبال قهرمان سابق چمپیونز لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - الاتفاق عربستان در نظر دارد تا جورجینیو واینالدوم را از پاریسن ژرمن خریداری کند. 

به گزارش فوتبالی و فابریتزیو رومانو، جورجینیو واینالدوم 32 ساله مورد توجه استیون جرارد و الاتفاق عربستان قرار گرفته است. بعد از ورود لوئیز انریکه به پی اس جی، این ستاره هلندی دیگر جایی در پارک دو پرنس ندارد و بهتر است به دنبال تیم جدیدی باشد. 

به نقل از سایت گل، البته واینالدوم تنها لیورپولی نخواهد بود که با استیون جرارد همکاری خواهد کرد، بلکه در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول تصمیم به ترک قرمزها گرفت تا به خاورمیانه برود و اگر واینالدوم با این انتقال موافقت کند، او دوباره با هندرسون هم تیمی خواهد شد، اما این بار در لیگ حرفه ای عربستان. این هافبک هلندی فصل گذشته را به صورت قرضی در رم سپری کرد و بیست و سه بار موفق به پوشیدن پیراهن جالوروسی در تمامی بازی ها شد. البته او با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم می کرد. 

با توجه به حضور لوئیز انریکه در پاریسن ژرمن، به نظر می رسد که شانس رفتن واینالدوم به لیگ عربستان بسیار زیاد است. برخلاف لیگ های اروپایی که تنها تا فردا شب می توانند در بازار نقل و انتقالاتی فعالیت کنند، تیم های عربستانی دو هفته دیگر نیز وقت دارند.

4416