سه بازیکن بارسلونا در اعتراض به نیمکت‌نشینی به جدایی فکر می‌کنند

سه بازیکن بارسلونا در اعتراض به نیمکت‌نشینی به جدایی فکر می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - فقط سه هفته از لالیگا گذشته اما برخی بازیکنان بارسلونا که فهمیده اند که در این فصل قرار نیست که در تیم ژاوی فیکس باشند، ساز جدایی را در اخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی کوک کرده اند.

به گزارش فوتبالی، برخی نظیر اریک گارسیا بسیار شفاف و صریح برخورد کرده اند. این بازیکن شخصا به دفتر ژاوی رفت و اعلام کرد که از نیمکت نشینی راضی نیست و به جدایی فکر می کند. در نقطه مقابل رفتار آنسو فاتی متفاوت است چرا که این بازیکن به صورت علنی می گوید که عاشق بارسلونا است اما در خفا با باشگاه های دیگر مذاکره می کند. به این سه نفر باید عبدالصمد الزلزولی را هم اضافه کرد که برای ترک بارسا تلاش می کند. 

بارسلونا تمایلی به جدایی اریک گارسیا ندارد چرا که تصور می کنند که این بازیکن در ادامه فصل نقش مهمی خواهد داشت. ژاوی سعی کرده که نظر این بازیکن را عوض کند و به او گفته که در ادامه فصل شانس بازی خواهد داشت. البته ژیرونا همچنان به خرید این مدافع امید دارد.

عبدالصمد الزلزولی مهاجم مراکشی الاصل نیز تصور می کرد که با رفتن دمبله نقش مهمی در بارسا داشته باشد اما فعلا این اتفاق رخ نداده است. ژاوی روی او نیز در ادامه فصل حساب می کند. بارسا ترجیح می دهد که اگر قرار به جدایی عبده باشد، فروش او به صورت قطعی باشد و نه قرضی. 

از سویی آنسو فاتی نیز مذاکراتی با باشگاه هایی نظیرت اتنهام و سویا داشته و جدایی او محتمل است. در صورتی که این بازیکن از بارسا برود، کاتالان ها به سراغ جذب ژائو فلیکس خواهند رفت.

4125