واکنش ستاره آرسنال پس از بردن جایزه بهترین بازیکن جوان سال

واکنش ستاره آرسنال پس از بردن جایزه بهترین بازیکن جوان سال

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا ستاره آرسنالی ها توانست جایزه بهترین بازیکن جوان سال لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند و ارلینگ هالند را در این راه شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته آرسنالی ها بسیار خوب عمل کردند. اگرچه برای مدت طولانی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس حضور داشتند، اما در نهایت این کورس را به منچسترسیتی واگذار کردند تا شاگردان پپ گواردیولا به 3 گانه تاریخی دست پیدا کنند. حالا شب گذشته مراسم بهترین بازیکنان فصل 2022-23 لیگ برتر انگلیس به انتخاب اتحادیه بازیکنان برگزار شد و در آن، بوکایو ساکا جلوتر از ارلینگ هالند، ماشین گلزنی نروژی و مویزس کایسدو ستاره 115 میلیون یورویی چلسی، جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را به دست آورد. 

به نقل از سایت گل، بوکایو ساکا پس از دریافت جایزه اش در شبکه های مجازی گفت: "بهترین بازیکن جوان از نظر اتحادیه بازیکنان. چه افتخار بزرگی برای من. خوشحالم که نام من وارد این لیست شد. از اتحادیه بازیکنان تشکر می کنم و به دیگر برنده ها نیز تبریک می گویم."

فصل گذشته ساکا یکی از ارکان کلیدی تیم میکل آرتتا بود و توانست آمار 14 گل و 8 پاس گل را به نام خودش ثبت کند. ساکا و آرسنال در دیدار بعدی لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت.

4416