چرخش ناگهانی و دیرهنگام چلسی به سمت ستاره آرسنال

چرخش ناگهانی و دیرهنگام چلسی به سمت ستاره آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی در حال بررسی چرخشی دیر هنگام به سمت ستاره جوان آرسنال، امیل اسمیت رو، قبل از پایان پنجره نقل و انتقالاتی است.

به گزارش فوتبالی، آبی‌های لندن، از زمان انتقال مالکیت این تیم به تاد بولی در تابستان گذشته، چیزی در حدود 1 میلیارد پوند را در مجموع هزینه کرده اند که 350 میلیون پوند آن به همین تابستان مربوط است.

علی رغم 10 بازیکن جدیدی که در این تابستان به استمفورد بریج جذب شده اند، مائوریتسیو پوچتینو با توجه به مصدومیت انکونکو، یکی از بازیکن‌های جدید خود، مایل است تا یک گزینه تهاجمی دیگر نیز به تیم خود اضافه کند.

به نقل از دیلی میل، چلسی در حال آماده شدن برای تلاش جهت جذب امیل اسمیت رو، محصول آکادمی آرسنال است، در حالی که رافینیا و فران تورس، بازیکن‌های بارسلونا نیز، جرو دیگر گزینه‌های این تیم به شمار می‌روند. بر اساس این گزار‌ش، علاقه چلسی به این سه بازیکن در حال حاضر، در مرحله پیشرفته قرار ندارد و با وجود تنها 5 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی، سران چلسی در حال بررسی احتمال جذب آن‌ها هستند. 

اسمیت رو در سال 2020، به ترکیب اصلی آرسنال راه پیدا کرد و با وجود گمانه زنی‌هایی که درباره آینده اش وجود داشت، در سال 2021، قراردادی 5 ساله با آرسنال به امضا رساند. او پس از درگیری با مصدومیت خود در ناحیه کشاله ران، تحت عمل جراحی قرار گرفت که باعث شد نیمه اول فصل گذشته را از دست بدهد اما پس از بازگشت به ترکیب در ماه ژانویه، در بازگشت به ترکیب این تیم در نیمه دوم فصل گذشته و ابتدای این فصل ناموفق بوده است.

2102