گزارش ویژه/ درباره کنفرانس عجیب نکونام ادعاهای جدید جواد و افزایش ابهامات!

گزارش ویژه/ درباره کنفرانس عجیب نکونام ادعاهای جدید جواد و افزایش ابهامات!

پایگاه خبری فوتبالی– سرمربی استقلال امروز در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان حرف‌هایی زد که عمق اختلافاتش با مدیریت باشگاه را نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، نشست خبری امروز جواد نکونام یکی از عجیب‌ترین نشست‌های خبری تمام ادوار لیگ برتر بود. لحن سرمربی استقلال در تمام طول نشست، طعنه‌آمیز بود. او چند بار در حرف‌هایش گفت که وضعیت استقلال عالی است اما وقتی نوبت به توضیح دادن می‌رسید فقط مشکل و گلایه بود که مطرح می‌شد! البته مطرح کردن مشکلات نکونام با مدیریت استقلال در نشست‌های خبری اتفاق تازه و غیر منتظره‌ای نیست اما نکونام لحن صحبتهایش را امروز تندتر کرد. او هر چند به صورت مستقیم از علی خطیر نام نمی برد اما همه می دانند منظور او در بسیاری از صحبتها و کنایه ها مدیرعامل استقلال است.

امروز و در حالی که مدیران باشگاه سعی در آرام نشان دادن وضعیت باشگاه داشتند نکونام در نشست خبری‌اش عناوین اختلافاتش با مدیران باشگاه فهرست کرد. یک فهرست طولانی و پر و پیمان که نشان داد تلاش‌های مدیریت برای عادی نشان دادن اوضاع بی‌نتیجه بوده است. نکونام در سه مورد، ادعاهایی را مطرح کرده است که به آنها پرداخته ایم:

ادعای فروش بازیکن بدون اجازه سرمربی

جواد نکونام در کنفرانس امروزش ادعا کرده در باشگاه استقلال فروش بازیکن بدون اطلاع و اجازه سرمربی اتفاق افتاده است! نکونام امروز حداقل به دو مورد اشاره کرد. یکی آریا برزگر و دیگری سینا سعیدی‌‌فر.

جالب است که در مورد برزگر نکونام می گوید به گفته شده بود انتقالش به نساجی غیر قانونی است و سعید‌ی‌فر را نکونام می‌خواست و هنوز هم می‌خواهد. اما برزگر پنج شنبه برای نساجی بازی کرد و سعیدی‌فر هم از تیم رفته و نکونام برای اینکه به این مساله اعتراض کند گفت در حال حاضر دروازه‌بان سوم ما بهزاد غلامپور است! باید دید واکنش مدیریت به ادعای اول نکونام چیست.

ادعای دوم: آوردن بازیکن خارجی بدون اطلاع سرمربی

جواد نکونام ادعای سنگین دیگری کرده است. نکونام گفته پ: «دو بازیکن خارجی وارد ایران شدند که مورد تأیید من نبودند، یکی بازیکن عراقی بود که به خاطر شرایط سقف بودجه جدا شد و دیگری مورد تأیید ما نبود. با روبرتو تورس حدود یک ماه صحبت کردیم، اما تورس به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته، امروز و فردا قرارداد می بندد و با وجود زحماتی که کشیده شد، کارش تمام شده است.» 

هر چند مدیریت استقلال هم ادعا دارد که نکونام همان بازیکنان را می خواسته است. کدام ادعا درست است؟ باشگاه مستندی دارد که رو کند؟ یا نکونام مستند دارد؟

ادعای سوم: اخراج دستیاران نکونام از هتل توسط خود نکونام اعلام شد

اواخر هفته گذشته بود که خبر رسید دستیارهای خارجی نکونام به دلیل بدهی باشگاه به هتل محل اقامت‌شان اخراج شده‌اند! خبر اصلا باورکردنی نبود. به هر حال این اتفاقی نیست که به همین راحتی بیفتد. رسانه رسمی باشگاه استقلال هم این خبر را تکذیب کرد و از دیگر رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشند. اما خود نکونام ادعا کرده دستیاران خارجی اش از هتل اخراج شده‌اند. آن هم نه یک بار بلکه دو بار

نکونام امروز در نشست خبری گفت: «دو بار تا حالا مربیان اسپانیایی از هتل اخراج شده‌اند. از من نخواهید اینجا دروغ بگویم!» این جملات او هم طعنه آشکاری است به رسانه رسمی باشگاه که خبر را تکذیب کرده بود.

باید دید واکنش مدیریت و بخش رسانه‌ای باشگاه به صحبت‌ها و ادعای نکونام چیست.