رقیب جدید بارسلونا برای خرید مهاجم پرتغالی

رقیب جدید بارسلونا برای خرید مهاجم پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی همچنان در لیست مازاد اتلتیکو مادرید قرار دارد اما نتوانسته برای خود مشتری پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن تا جمعه شب فرصت دارد تا به تیمی دیگر ملحق شود. رویای مهاجم 23 ساله این است که به بارسلونا بپیوندد اما در حال حاضر کاتالان ها شرایط مالی خوبی ندارند. حالا آس گزارش داده است که باشگاه سابقش بنفیکا از خرید او استقبال کرده است. در حقیقت تیم لیسبونی در نظر دارد که ژائو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. ژائو هنوز میان هواداران بنفیکا محبوب است و می تواند در این تیم دوباره به سالهای خوب فوتبالش برگردد.  بنفیکا با جدایی گونسالو راموس، شرایط مالی قابل قبولی دارد و امیدوارند که بتوانند اتلتیکو را راضی کنند. 

اگر ژائو تا جمعه شب نتواند از اتلتیکو جدا شود، مقصد قطعی او می تواند لیگ عربستان باشد. در حقیقت پنجره نقل و انتقالات تابستانی در عربستان تا پایان شهریور باز است و الهلال از خرید قرضی ژائو استقبال کرده است. 

در هر صورت سیمئونه به هیچ وجه تمایلی به ادامه حضور فلیکس در تیمش ندارد و مدیران اتلتیکو سخت در تلاش هستند تا راهکاری را در این زمینه دست و پا کنند. این بازیکن در نیمه دوم فصل گذشته در چلسی بازی کرد که در این تیم هم شرایط خوبی نداشت.

4125