ادعای رومانو؛ بازیکن مد نظر بارسلونا به اسپورتینگ پیوست

ادعای رومانو؛ بازیکن مد نظر بارسلونا به اسپورتینگ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان به دنبال جذب مدافع راست است و یکی از گزینه هایی را که مد نظر داشت، ایوان فرسندا بود که به نظر می رسد این بازیکن به طور کامل از دسترس بارسلونا خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، ایوان فرسندا که در حال حاضر 18 سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار برای پست مدافع راست به حساب می آید، در یک قدمی انتقال رسمی به تیم اسپورتینگ در فوتبال پرتغال قرار دارد. ایوان فرسندا بازیکن تیم رئال وایادولید است و در آکادمی همین تیم رشد کرده است و به تیم اصلی راه پیدا کرده است. البته او در رده های سنی پایین تر رئال مادرید هم حضور داشته است و بخشی از رشد خود را مدیون آکادمی رئال مادرید است.

به گفته فابریزیو رومانو، ایوان فرسندا در حال حاضر در مسیر پیوستن به اسپورتینگ است و توافق های لازم برای این انتقال انجام شده است. اسپورتینگ قرار است 9 میلیون یورو به باشگاه رئال وایادولید پرداخت کند و از سوی دیگر سه میلیون یوروی دیگر هم در این قرارداد وجود خواهد داشت که اسپورتینگ باید به رئال وایادولید بپردازد. فرسندا قراردادی پنج ساله با اسپورتینگ می بندد که تا سال 2028 اعتبار خواهد داشت.

به نظر می رسد در حال حاضر ژائو کانسلو گزینه اصلی بارسلونا برای پست مدافع راست است.

1470