ستاره سابق چلسی و میلان بدون حتی یک مشتری

ستاره سابق چلسی و میلان بدون حتی یک مشتری

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره سابق موناکو در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی بدون تیم مانده است. 

به گزارش فوتبالی، تیمو باکایوکو ستاره فرانسوی سابق چلسی که در سه کشور مختلف موفق به کسب جام شده است و حدود 20.5 میلیون پوند درآمد حرفه ای کسب کرده است اکنون با وجود اینکه در 29 سالگی در اوج زندگی حرفه ای خود قرار دارد، خود را بدون تیم می بیند.تیمو باکایوکو پس از انتقال 40 میلیون پوندی از موناکو، یک فصل را در فصل 2017/18 در چلسی گذراند.

این ملی‌پوش فرانسوی زمانی که با موناکو به قهرمانی لیگ 1 و نیمه‌های لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود به عنوان مرد ایده آل برای جایگزینی نمانیا ماتیچ مورد علاقه هواداران، که چلسی قهرمان لیگ برتر چلسی را به مقصد اردوی رقیب منچستریونایتد ترک کرده بود، شمرده می شد. با این حال، باکایوکو علیرغم  43 بار حضور در تمام رقابت ها نتوانست که هواداران آبی های لندن را تحت تاثیر قرار دهد.  این آخرین حضور او با پیراهن چلسی در رقابت های گوناگون بود و چلسی باکایوکو را به تیم هایی مانند آث میلان، موناکو و ناپولی قرض داد. 

در دومین دوره حضور قرضی این بازیکن در آث میلان او فقط سه بار در در ترکیب تیمش  حضور داشت و میلان با پرداخت مبلغ انتقال دائمی او مخافت کرد. باکایوکو با امید کم به احیای دوران حرفه ای خود در استمفوردبریج در تابستان جاری به چلسی بازگشت. اما مائوریسیو پوچتینو نیز او را نمی‌خواست و قرارداد باکایوکو با آبی‌ها در 16 ژوئن با توافق دوجانبه فسخ شد.این هافبک در طول دوران حرفه ای خود 20.5 میلیون پوند دستمزد دریافت کرده است که دستمزد او بیشتر 120000 پوند در هفته با چلسی بود. با این حال، باکایوکو با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در حالی که هنوز به ۳۰ سالگی نرسیده هیچ باشگاهی را علاقه مند به خود نمی‌بیند.

1009