بهترین زوج‌های تاریخ لیگ جزیره؛ از سوارز و استوریج تا آنری و برگکمپ

بهترین زوج‌های تاریخ لیگ جزیره؛ از سوارز و استوریج تا آنری و برگکمپ

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ برتر انگلیس تا به حال، ستاره‌های بسیاری را به خود دیده و برخی از این ستاره‌ها به اندازه کافی خوش شانس بوده اند تا یک یار قدرتمند را در کنار خود داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، طرفداران فوتبال، در طول تاریخ لیگ جزیره شانس دیدن بازی این ستاره‌ها در تیم مورد علاقه شان، در کنار هم را داشته اند. 

حالا در کنار هم نگاهی به 5 مورد از بهترین زوج‌های تاریخ لیگ جزیره می‌اندازیم:

5 – لوییس سوارز و دنیل استوریج

درست است که استوریج و سوارز برای مدت خیلی زیادی در کنار یکدیگر بازی نکردند، اما در زمان اوج این دو بازیکن در کنار هم، می‌شود گفت که غیر قابل توقف بودند.

در فصل 14-2013، سوارز و استوریج در مجموع به آمار فوق‌العاده 52 گل در لیگ دست یافتند و در انتها جایگاه اول و دوم را در لیست برترین گلزنان آن فصل لیگ برتر انگلیس کسب کردند. این اولین باری بود که دو گلزن برتر این رقابت‌ها، هر دو از یک تیم بودند.

4 – هری کین و سون هیونگ مین

این دو بازیکن، مرگبارترین زوج تهاجمی تاریخ لیگ جزیره را تشکیل دادند. کین و سون، رکورد گل‌ با همکاری هم در تاریخ لیگ جزیره را در ماه فوریه سال گذشته شکاندند و تا قبل از پیوستن کین به بایرن مونیخ در این تابستان، در کنار هم 47 گل که یازده بار بیش از هر زوج دیگری در تاریخ است را به ثبت رساندند.

3 – نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند

باشگاه منچستر یونایتد در زمان حضور دو نفره این دو مدافع در خط دفاعی خود، موفق شد تا 5 بار در لیگ جزیره، یک بار در لیگ قهرمانان اروپا، یک بار در جام باشگاه های جهان و 3 بار در جام اتحادیه قهرمان شد.

2- تیری آنری و دنیس برگکمپ

به نوعی این مسئله که دو نفر از با استعدادترین بازیکنان از نظر تکنیکی در تاریخ لیگ برتر انگلیس، در اوج دوران خود، در یک زمان و در یک باشگاه در کنار هم قرار گرفتند، فوق‌العاده است.

آنری و برگکمپ در مجموع، سه بار جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس را کسب کردند و به واسطه دوران درخشان خود، مجسمه‌های یادبودشان در بیرون ورزشگاه امارات نصب شده است.

1 – وین رونی و کریستیانو رونالدو

سون و کین بیشترین تعداد گل را با همکاری هم به ثمر رساندند، استوریج و سوارز تنها زوجی هستند که رتبه اول و دوم لیست گلزنان برتر یک فصل لیگ جزیره را به دست آوردند، اما اگر بازی رونالدو و رونی را در کنار یکدیگر دیده باشید، متوجه می‌شوید که چرا این دونفر در صدر این لیست قرار گرفته اند. رونالدو و رونی در کنار هم دوران درخشانی را سپری کردند و دلیل این بودند که یونایتد در دوران حضور این دو، یکی از پر افتخار ترین دوره‌های تاریخ خود را تجربه کرد.

تمام افراد قرار گرفته در این لیست، دوران درخشانی را برای تیم خود و طرفدارانشان رقم زدند و بدیهی است که جایگاه آن‌ها می‌تواند بسته به نظر طرفداران مختلف دنیای فوتبال جا به جا شود. 

شما کدام زوج را بهترین زوج تاریخ لیگ برتر انگلیس می‌دانید؟

2102