علاقه یک تیم انگلیسی به جذب ادن هازارد

علاقه یک تیم انگلیسی به جذب ادن هازارد

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد پس از دوره ناکامی که در رئال مادرید داشت، در نهایت از این تیم جدا شد و در حال حاضر بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، درخشان ترین دوره ادن هازارد مربوط به زمانی است که در چلسی توپ می زد. ادن هازارد از سال 2012 تا سال 2019 در جمع آبی پوشان لندنی بود و در آن تیم بود که به خوبی مطرح شد و توانست خودش را به عنوان یک ستاره جهانی مطرح کند.

ادن هازارد در نهایت در سال 2019 راهی رئال مادرید شد و پیراهن شماره هفت این تیم را بر تن کرد. اوضاع برای هازارد در رئال مادرید اصلا خوب پیش نرفت و او به طور کامل سقوط کرد. ادن هازارد مصدومیت های بسیار زیادی داشت و همواره از میادین به دور بود. از سوی دیگر ستاره جوانی مثل وینیسیوس جونیور به خوبی در رئال مادرید درخشید و اجازه نداد تا هازارد بتواند جایگاهی در ترکیب مادریدی ها پیدا کند.

اکنون روزنامه آ اس ادعا کرده است که کریستال پالاس به جذب ادن هازارد علاقه دارد. کریستال پالاس در حال حاضر روی هاجسون را به عنوان سرمربی خود روی نیمکت دارد. البته مشخص نیست که هازارد به این تیم برود یا نه. از سوی دیگر ممکن است علاقه کریستال پالاس به هازارد صرفا در حد یک ادعا باشد چرا که یک بازیکن شیشه ای مثل ادن هازارد دیگر توان بازی در لیگ پر برخورد انگلیس را نخواهد داشت.

1470