آنخل دی ماریا: دوست نداشتم به عربستان بروم

آنخل دی ماریا: دوست نداشتم به عربستان بروم

پایگاه خبری فوتبالی - دی ماریا در مصاحبه با دی اسپورتس رادیو گفت: "پیشنهادهای بسیاری از عربستان داشتم. رقم آن ها باورنکردنی بود اما با قلبم انتخاب کردم تا به بنفیکا بپیوندم" وی در ادامه اشاره کرد:« همه چیزدر فوتبال به پول خلاصه نمیشود و من دوست داشتم همچنان در فوتبال اروپا به بازی خود ادامه دهم و بهترین و جذاب ترین گزینه برای من بازگشت به تیمی بود که از آنجا به فوتبال اروپا معرفی شدم.» 

به گزارش فوتبالی ، آنخل دی ماریا که سابقه بازی برای تیم های مطرح رئال مادرید ، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد را هم در کارنامه دارد و سال گذشته همراه با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شده بود تابستان امسال با پایان قراردادش با یوونتوس و در حالی که بازیکن آزاد بود با  پیوستن به بنفیکا تیمی  که 13 سال پیش از آن جدا شده بود به فوتبال پرتغال بازگشت و مورد استقبال بی سابقه عقاب های فوتبال پرتغال قرار گرفت. قرارداد دی ماریا با بنفیکا یک ساله است اما به نظر میرسد این قرارداد قابل تمدید باشد.

دی ماریا که در فصل جاری لیگ پرتغال در دو بازی یک گل را برای بنفیکا به ثمر رسانده رسانده امیدوار است تا بتواند بعد نزدیک ۱۳ سال دوباره خاطرات خوب خود با عقاب ها را تکرار کند. لازم به یادآوری است که دی ماریا در دوره اول حضور خود در بنفیکا در بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ و طی ۷۹ بازی موفق به ثبت ۱۴ گلبا پیراهن قرمز این باشگاه شده بود و در ۱۳۲ بازی ملی هم برای تیم ملی آرژانتین ۲۹ گل ملی را در کارنامه خود دارد.

۱۰۰۹