زننده پنالتی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به لیگ برتر انگلیس قدم گذاشت

زننده پنالتی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به لیگ برتر انگلیس قدم گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- ناتینگهام فارست گونزالو مونتیل مدافع قهرمان جام جهانی را به صورت قرضی یک فصل از سویا با گزینه ای برای دائمی کردن این انتقال به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، مونتیل در ضربات پنالتی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ضربه تعیین کننده را به ثمر رساند تا آرژانتین در فینال سال گذشته در قطر فرانسه را شکست داد. این بازیکن 26 ساله پنجمین خرید تابستانی استیو کوپر، سرمربی فارست است و پیراهن شماره 29 را بر تن کرده است. مونتیل به وب‌سایت فارست گفت: «من پر از اشتیاق به اینجا می‌آیم، از اینکه بتوانم بازی کنم و نشان بدهم که چه کاری می‌توانم برای تیم انجام دهم.من همچنین تشنه بردن جام ها هستم و اکنون زمان نشان دادن این عطش من است.

مونتیل در ادامه افزود: "من از کودکی لیگ برتر را تماشا می کردم. به عنوان یک بازیکن شما می خواهید در بهترین لیگ بازی کنید و لیگ برتر همان بهترین است." مونتیل در ریورپلاته در رده‌های پایه بازی کرده و اولین بازی خود را برای تیم شهر بوئنوس آیرس در آوریل 2016 انجام داد. او 139 بازی برای ریور انجام داد و بخشی از تیمی بود که در کوپا لیبرتادورس 2018 مقابل رقیب سنتی بوکا جونیورز در مادرید قهرمان شدند. مونتیل که 23 بار برای آرژانتین بازی کرده است، در آگوست 2021 به سویا پیوست و فصل گذشته در فینال لیگ اروپا مقابل رم، ضربه پنالتی قهرمانی را زد.

راس ویلسون، مدیر ارشد فوتبال فارست افزود: ما از استقبال گونزالو و خانواده اش در ناتینگهام خوشحالیم. او در حال حاضر دستاوردهای بزرگی را در حرفه خود تجربه کرده و مشتاقانه منتظر فصل جاری با ناتینگهام فارست است.

۱۰۰۹