تمرین لوکاکو با زیر 21 ساله‌های چلسی

تمرین لوکاکو با زیر 21 ساله‌های چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – روملو لوکاکو در حال حاضر با تیم زیر 21 سال چلسی تمرین می‌کند و تا به جال با مائوریتسیو پوچتینو صحبتی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 30 ساله و چلسی گزینه‌های زیادی برای آینده پیش روی خود ندارند و تا به اینجای کار انتقال او به الهلال و اینتر با شکست مواجه شده است. چلسی امیدوار بود تا بتواند طی معامله ای با یوونتوس، لوکاکو و ولاهوویچ را معاوضه کند اما انجام این کار ماموریتی دشوار به نظر می‌رسد. یوونتوس تا به حال دو پیشنهاد مختلف برای لوکاکو به چلسی ارائه داده است؛ پیشنهاد اول شامل پرداخت مبلغ 42 میلیون پوند به علاوه لوکاکو در ازای ولاهوویچ بود و در پیشنهاد دوم، این مبلغ تا 30 میلیون پوند کاهش یافت، اما هر دو این پیشنهادها توسط چلسی رد شدند. 

اینطور به نظر می‌رسد که لوکاکو هنوز حتی با سرمربی جدید چلسی، صحبت هم نکرده است و همچنان به تمرینات خود جدا از تیم اصلی ادامه می‌دهد. طرفداران یوونتوس در اقدامی معترضانه، واکنشی منفی به احتمال انتقال لوکاکو به یوونتوس نشان دادند در حالی که رابطه این بازیکن بلژیکی با طرفداران اینتر و چلسی نیز خوب نیست.

با توجه به اینکه پنجره تابستانی نقل و انتقالات، تا 10 روز دیگر بسته خواهد شد، چلسی و لوکاکو به دنبال راه حل مناسبی که به مذاق هر دو طرف خوش بیاید می‌گردند.

2102