هافبک تیم ملی آرژانتین، جدیدترین هدف الاهلی

هافبک تیم ملی آرژانتین، جدیدترین هدف الاهلی

پایگاه خبری فوتبالی - الاهلی عربستان در ادامه تلاش های خود برای جذب ستارگان فوتبال اروپا، به سراغ خرید رودریگو ده پائول هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید رفته است.

به گزارش فوتبالی، الاهلی با پیشنهاد دستمزد سالانه 40 میلیون یورو سعی کرده که هافبک تیم ملی آرژانتین را اغوا کند و حالا سیمئونه ممکن است که یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهد.

الاهلی که کسیه را هم در خط هافبک خریده، پس از ناکامی در جذب پیوتر زیلینیسکی حالا در تلاش است تا ده پائول را به ترکیبش اضافه کند. اتلتیکو البته به سادگی این بازیکن 29 ساله را نمی فروشد و مبلغ قابل توجهی را برای فروش او طلب کرده است.

اتلتیکو می داند که ده پائول از پیشنهاد نجومی الاهلی اغوا شده است و نمی تواند در مقابل ان مقاومت کند. ده پائول بازیکنی کلیدی در خط هافبک اتلتیکو به شمار می رود. این بازیکن سه سال پیش با 40 میلیون یورو از اودینزه به اتلتیکو پیوست که در سالهای اخیر، نقش مهمی در تیم سیمئونه داشته و با تیم ملی آرژانتین به جام جهانی قطر هم رفت و به قهرمانی رسید. عربستانی ها در این تابستان با بازیکنان دیگر اتلتیکو نظیر موراتا، گریزمان و یورنته هم تماس گرفته بودند که آنها پاسخ منفی داده بودند و حالا باید دید که نظر ده پائول در مورد پیشنهاد آنها چیست و در نهایت چه پاسخی به الاهلی خواهد داد.

4125