برد خفیف منچسترسیتی با تک گل ستاره آرژانتینی

برد خفیف منچسترسیتی با تک گل ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچسترسیتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی تک گل منچستر سیتی توسط جولیان آلوارز به ثمر رسید. جولیان آلوارز هم مثل ارلینگ هالند یک مهاجم تمام کننده و بی نظیر است و در جام جهانی در کنار لیونل مسی توانست قهرمان شود. جولیان آلوارز گل خود را در دقیقه 31 روی پاس فیل فودن به ثمر رساند.

منچستر سیتی که در فصل گذشته فاتح سه گانه شده بود، در فصل جدید هم شروع خوبی داشته است و در دو بازی خود شش امتیاز را گرفته است. نیوکاسل تیمی است که از زمان آمدن مالکان عربستانی تقویت شده است اما با این اوصاف باز هم منچستر سیتی توانست از سد این تیم عبور کند. منچسترسیتی بدون کوین دی بروینه مشکلاتی در خلق موقعیت داشت اما به نظر می رسد که به مرور زمان بازیکنی مثل کواچیچ و فیل فودن بتوانند جای خالی او را در ترکیب تیم پپ گواردیولا پر کنند. باید دید که در هفته های بعدی اوضاع برای منچستر سیتی به چه شکل پیش می رود.

تماشای خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 نیوکاسل یونایتد

1470