تاد بولی دست بردار نیست؛ چلسی به دنبال مهاجم جوان رقیب دیرینه خود

تاد بولی دست بردار نیست؛ چلسی به دنبال مهاجم جوان رقیب دیرینه خود

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی به شکلی غیر منتظره، به جذب فولارین بالوگان، ستاره جوان آرسنال علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، دارمش شث، خبرنگار اسکای اسپورتس، ادعا کرده است که آبی‌های لندن علاقه زیادی به جذب بالوگان که فصل پیش در لیگ فرانسه دوره درخشانی را پشت سر گذاشت دارند، هرچند هنوز پیشنهادی رسمی به رقیب همشهری خود ارسال نکرده اند و در این مسیر باید با موناکو که تا به حال یک پیشنهاد رد شده را به ثبت رسانده، رقابت کنند.

 زندگی در چلسی تحت مدیریت تاد بولی، هیچگاه خسته کننده نیست. پس از هفته ای که طی آن، چلسی دو نبرد نقل و انتقالاتی را از لیورپول برد، به نظر می‌رسید که مسئولان این تیم به خود استراحت بدهند اما به نظر می‌رسید که در سودای شکار یک استعداد دیگر هستند.

بالوگان حتی پس از فصل درخشانی که به طور قرضی در لوشامپیونه گذراند، باز هم در برنامه‌های آرتتا جایی ندارد و توپچی‌ها مایل هستند تا او را با مبلغ 50 میلیون پوند به فروش برسانند. اینتر در ابتدا به جذب این مهاجم آمریکایی علاقه مند بود اما به دلیل قیمت او از این رقابت کنار کشید و موناکو، به عنوان جدی ترین خواهان این بازیکن به شمار می‌رفت. 

این مهاجم جوان ممکن است پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی آرسنال، به جا به جایی در لندن و پیوستن به تیم رقیب وسوسه شود.

2102