آرسنال در فکر هایجک کردن هدف منچستر یونایتد

آرسنال در فکر هایجک کردن هدف منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال پس از مصدومیت طولانی مدت یورین تیمبر، در حال بررسی جذب بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی، مدافع فرانسوی جدید آرسنال پس از مصدومیتی که در ناحیه زانوی خود متحمل شد، برای حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود. او در اولین بازی اش برای آرسنال در لیگ برتر و مقابل ناتینگهام فارست، دچار مصدومیت شد تا داستان انتقال 39 میلیون پوندی او از آژاکس، تلخ شروع شود و این مصدومیت انتخاب‌های دفاعی آرتتا را محدود خواهد کرد. تیمبر به عنوان یک مدافع کناری معکوس خریداری شده بود و غیبت او باعث شده تا آرسنال دوباره به بازار نقل و انتقالات وارد شود.

پاوارد 27 ساله، اوایل این ماه بر سر جزئیات شخصی با منچستر یونایتد به توافق رسید اما بایرن مونیخ پیشنهاد اولیه یونایتد برای مدافع فرانسوی خود را رد کرد. این پیشنهاد پس از توافق یونایتد و وستهم برای انتقال هری مگوایر به تیم لندنی اتفاق افتاد اما پس از اینکه مدافع انگلیسی انتقال به وستهم را رد کرده است، حالا منچستر یونایتد نیز دست از علاقه خود به پاوارد کشیده است.

به نقل از فابریتزیو رومانو، این مسئله ممکن است درها را به روی آرسنال باز کند و این بازیکن به عنوان جانشین تیمبر به ورزشگاه امارات بیاید. پاوارد مایل به جدایی از بایرن مونیخ است و تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

2102