عملکرد ضعیف هالند در فینال‌ها؛ صفر گل و صفر پاس گل!

عملکرد ضعیف هالند در فینال‌ها؛ صفر گل و صفر پاس گل!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی در یک سال و یک ماهی که در منچسترسیتی حضور داشته، عملکرد درخشانی از خود ارائه داده و در 53 بازی 52 گل زده است و فصل گذشته با ثبت 36 گل در 35 بازی لیگ انگلیس، رکورد اندی کول و آلن شیرر را شکست اما به نظر می رسد که هواداران تیمش از عملکرد او در بازیهای بزرگ راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، هالند در منچسترسیتی انواع و اقسام گلها را به ثمر رسانده است و در این تیم توانسته چهار جام شامل لیگ برتر انگلیس، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا را کسب کند اما او در هیچ کدام از فینال های بزرگش عملکرد جالبی نداشته است.

هالند در منچسترسیتی در دو فینال سوپرجام در دو سال اخیر مقابل لیورپول و آرسنال شکست خورده است و  در سه فینال دیگر مقابل منچستریونایتد، اینتر و سویا در جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا گل یا پاس گلی را نداشته است. در حقیقت به نظر می رسد که هالند در فینال ها به یک بازیکن عادی تبدیل می شود. 

ارلینگ در حال حاضر 23 سال سن دارد اما در بازیهای بزرگ به هیچ وجه عملکرد جالبی نداشته است و قطعا از این حیث باید خیلی بهتر شود. او به طور مثال در دو بازی حساس فصل گذشته سیتی و رئال مادرید کاملا محو بود که در بازی رفت به طور کامل توسط رودیگر مهار شده بود. 

هالند شب گذشته 90 دقیقه مقابل سویا بازی کرد و پنالتی خود را به گل تبدیل کرد اما در جریان بازی کاملا محو بود چرا که هیچ شوتی نزد، 15 لمس توپ داشت و فقط شش پاس موفق را ثبت کرد، یکی از شش دوئل خود را برد و چهار توپ را لو داد.

4125