رسمی/ تمدید قرارداد پدیده منچسترسیتی تا 2028

رسمی/ تمدید قرارداد پدیده منچسترسیتی تا 2028

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی به خاطر عملکرد درخشان ریکو لوئیس در فصل گذشته با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد ارزشمند به این ستاره جوان پاداش داد. 

به گزارش فوتبالی، ریکو لوئیس به تازگی قراردادش را با منچسترسیتی تا سال 2028 تمدید کرد. این پدیده 18 ساله در فصل قبل توانست راهی به ترکیب اصلی پپ گواردیولا پیدا کند و 23 بار با پیراهن سیتی به میدان رفت و توانست به قهرمانی لیگ برتر انگلیس، اف ای کاپ و لیگ قهرمانان اروپا برسد و فاتح 3 گانه شود. 

به نقل از سایت گل، قرارداد قبلی لوئیس در پایان این فصل به پایان می رسید، اما حالا او جزو آینده های سیتی محسوب می شود. لوئیس می تواند هم در خط دفاع و هم در خط هافبک بازی کند و در بازی نخست منچسترسیتی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، از ابتدا به میدان رفت و موفق شدند با نتیجه سه بر صفر، برنلی را شکست دهند. 

لوئیس پس از امضای قراردادش گفت: "یک سال بی نظیر و فراموش نشدنی برای من بود و حالا امضا کردن این قرارداد، همانند به حقیقت پیوستن یک رویا بود. به عنوان یک طرفدار منچسترسیتی، من قهرمانی این تیم را بسیار مشاهده می کردم و در جوانی همیشه می خواستم پیراهن این باشگاه را بر تن کنم."

4416