گابریل آرسنال، جدیدترین هدف سعودی‌ها

گابریل آرسنال، جدیدترین هدف سعودی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – گابریل ماگالائش، ستاره خط دفاع آرسنال به جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی لیگ عربستان تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی از زمان پیوستن آرتتا به آرسنال در 3 سال پیش، همواره یکی از مهره‌های اصلی ترکیب او بوده است و فصل گذشته نیز ترکیب قدرتمندی را در خط دفاعی آرسنال به همراه ویلیام سالیبا تشکیل داده بود. گابریل 12 ماه پیش یک قرارداد بلند مدت جدید را با آرسنال به امضا رساند اما به طرز غافلگیر کننده ای، در اولین بازی آرسنال در لیگ جزیره که با برد 2-1 مقابل ناتینگهام فارست همراه بود، از ترکیب تیم آرسنال کنار گذاشته شده بود.

آرتتا پس از بازی درباره تغییر فرم خط دفاعی خود برای وارد کردن انکتیا به ترکیب، گفت:" هر بازی چیزهای مختلفی را نیاز دارد و ادی هم در بازی قبلی غایب بود و با توجه به عملکرد خوبش در بازی‌های پیش فصل، لیاقت بازی را داشت."

گابریل در نهایت برای کمک به آرسنال برای جلوگیری از بازگشت دیرهنگام فارست به بازی، از روی نیمکت به خط دفاعی توپچی‌های اضافه شد.

چندین ستاره لیگ جزیره تا به حال راهی لیگ عربستان شده اند و حالا باید دید که آیا آرتتا اجازه خواهد داد تا ستاره برزیلی تیمش، نفر بعدی این لیست باشد یا خیر.

مصدومیت یورین تیمبر، خرید جدید آرسنال در این بازی با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شد که ممکن است ماه‌ها او را خانه نشین کند و با این وجود بعید به نظر می‌رسد آرسنال یک مهره دفاعی مهم دیگه خود را نیز از دست بدهد. نام باشگاه خواهان گابریل هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما گفته می‌شود چندین تیم سعودی حاضرند برای جذب او پیشنهاد وسوسه انگیزی به آرسنال ارائه دهند.

2102