علاقه بایرن مونیخ به دروازه‌بان منچسترسیتی

علاقه بایرن مونیخ به دروازه‌بان منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ در ادامه جست و جوهایش برای خرید دروازه بان، حالا به سراغ اشتفان اورتگا رفته و می خواهد گلر ذخیره منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر پس از جام جهانی 2022 از ناحیه زانو دچار مصدومیت سنگینی شد و تاکنون نتوانسته به میادین فوتبال بازگردد. باواریایی ها در فصل قبل برای حل مشکل خود در درون دروازه، یان زومر را از بروسیا مونشن گلادباخ به خدمت گرفتند، اما این دروازه بان سوئیسی در این تابستان با مبلغ هفت میلیون یورو به اینتر پیوست. 

توماس توخل در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال کپا آریزابالاگا، شاگرد سابقش در چلسی بود، اما این دروازه بان اسپانیایی توسط رئال مادرید هایجک شد تا مشکلات بایرن همچنان پابرجا باقی بماند. اسکای آلمان مدعی است که جست و جوهای باواریایی ها به اشتفان اورتگا ختم شده است و آن ها تماس هایی با نمایندگان این بازیکن برقرار کرده اند. البته منچسترسیتی قصد حفظ دروازه بان خود را دارد و می خواهد قراردادش را تمدید کند. 

بایرنی ها حتی به دنبال جذب داوید دخیا، سنگربان فصل گذشته منچستریونایتد بودند، اما به نظر می رسد که در این راه از تیم های عربستانی شکست خورده اند و این گلر اسپانیایی نیز به جمع ستارگانی خواهد پیوست که فوتبال خاورمیانه را به اروپا ترجیح دادند. 

4416