توهین هواداران اتلتیکو مادرید به بازیکن مورد نظر بارسلونا

توهین هواداران اتلتیکو مادرید به بازیکن مورد نظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اتلتیکو مادرید به شکل زشتی به ژائو فلیکس مهاجم تیمشان توهین کردند که این توهین باعث شد تا تمرین روز دوشنبه بعد از بازی این تیم و گرانادا کلا لغو شود.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در اولین بازی خود در لالیگا مقابل گرانادا با نتیجه سه بر یک پیروز شد و به صدر جدول صعود کرد. آلوارو موراتا، ممفیس دپای و مارکوس یورنته در سیویتاس متروپولیتانو گلزنی کردند.  فلیکس که از قرارداد قرضی خود با چلسی به اتلتیکو برگشته، در اولین بازی اتلتیکو حضور نداشت و روی نیمکت نشست. این بازیکن در لیست مازاد اتلتیکو قرار دارد که بارسلونا محتمل ترین گزینه برای اوست هر چند که ژاوی با انتقالش موافق نیست. 

در تمرین روز دوشنبه اتلتیکو در حالی که فلیکس و سایر بازیکنان در حال نرمش بعد از بازی بودند، هواداران اتلتیکو به بازیکن پرتغالی توهین کردند.  در واقع بسیاری از هواداران اتلتیکو به صورت همزمان شعار دادند "این پرتغالیه، عجب حرومزاده ایه" که کادر فنی اتلتیکو تصمیم گرفت که تمرین بعد از بازی را کلا لغو کند.

فلیکس که در تابستان 2019 با 127 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو ملحق شده بود،  دچار اختلاف شدیدی با سیمئونه شده و به همین خاطر دز زمستان قرضی راهی چلسی شد. این بازیکن پیشنهادهایی از لیگ عربستان در این فصل داشته اما ترجیح می دهد که راهی بارسلونا شود.

4125