عکس؛ ششمین خرید تابستانی رئال مادرید با پیراهن جدیدش

عکس؛ ششمین خرید تابستانی رئال مادرید با پیراهن جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی به عنوان ششمین خرید تابستانی رئال مادرید به صورت قرضی راهی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت کورتوا و وداع وی با ادامه فصل باعث شد تا کپا رسما به رئال مادرید ملحق شود و شماره 25 را به تن کند. در حقیقت در رئال مادرید شماره های 1 ، 13 و 25 برای دروازه بان ها کنار گذاشته می شود که دو تای اول در اختیار کورتوا و لونین بود و حالا کپا شماره سوم را برداشته است. پیش از این ایکر کاسیاس و تیبو کورتوا نیز تجربه پوشیدن شماره 25 را داشته اند و در سالهای اخیر نیز بازیکنانی نظیر ادواردو کاماوینگا، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در رئال مادرید این شماره را به تن کرده اند.

منابع مختلف گزارش داده اند که کپا آخرین خرید تابستانی رئال مادرید است. رئال مادرید پیش از این جذب جود بلینگام، براهیم دیاز، خوسلو ماتو، آردا گولر و فران گارسیا را هم نهایی کرده بود و حالا به نظر می رسد که پرونده نقل و انتقالاتی خود را در فاصله دو هفته به  بسته شدن پنجره، بسته است و خرید دیگری در کار نخواهد بود. کپا پنج سال و نیم پیش در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید قرار داشت که در آن زمان، زیدان جلوی انتقالش را گرفت.

4125