عکس؛ وقتی آنچلوتی به بنزما عدد شش را نشان داد

عکس؛ وقتی آنچلوتی به بنزما عدد شش را نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در فصل 2021/22 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و این قهرمانی چهاردهمین قهرمانی مادریدی ها در این تورنمنت بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فینال پاریس موفق شد لیورپول را شکست دهد و به این ترتیب جام قهرمانی را به دست بیاورد. کارلو آنچلوتی با این قهرمانی به عنوان سرمربی چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. کارلتو دو بار با میلان و دو بار با رئال مادرید به عنوان سرمربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. از سوی دیگر این مرد ایتالیایی، در دورانی که بازیکن بوده است هم دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. آنچلوتی در سال های 1989 و 1990 به همراه میلان به عنوان بازیکن قهرمان چمپیونزلیگ شده است. البته در آن زمان فرمت لیگ قهرمانان اروپا با اکنون متفاوت بود. اما به هر حال آنچلوتی در کل دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن و مربی شش بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

آنچلوتی به کریم بنزما در جشن قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا عدد شش را نشان داد به این معنا که او شش بار فاتح این جام شده است. این در حالی است که بنزما 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و هر پنج بار هم در رئال مادرید بوده است و دو بارش با هدایت کارلتو به دست آمده است.

1471