بایرن مونیخ به دنبال جذب سنگربان سابق منچستریونایتد

بایرن مونیخ به دنبال جذب سنگربان سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ بعد از شکست خوردن در جذب کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی، نیم نگاهی به داوید دخیا دارند که در حال حاضر بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر بعد از مصدومیت ساق پا در جام جهانی سال گذشته، هنوز نتوانسته ریکاوری کند و به تمرینات بازگردد. در فصل قبل، مدیران مونیخی، یان زومر را برای جانشینی موقت نویر از بروسیا مونشن گلادباخ به خدمت گرفتند و این دروازه بان سوئیسی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، باواریا را به مقصد اینتر ترک کرد.

به نقل از سایت گل، مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا، تنها یک قدم با جذب کپا آریزابالاگا از چلسی فاصله داشت و حتی به توافقات نهایی دست یافته بود، اما بعد از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید نیز به جذب این دروازه بان اسپانیایی علاقه مند شد و کپا تصمیم گرفت که فصل آینده را در کشورش بازی کند.

حالا بایرن بعد از شکست در جذب کپا به دنبال یک دروازه بان اسپانیایی دیگر به نام داوید دخیا است. منچستریونایتد در پایان فصل قبل بعد از به اتمام رسیدن قرارداد دخیا، دیگر قراردادش را تمدید نکرد و حالا دخیا بدون تیم مانده است. این دروازه بان 32 ساله چند پیشنهاد از سمت باشگاه های عربستانی داشته است.

4416