جانشین هری کین از تیم دشمن می‌آید!

جانشین هری کین از تیم دشمن می‌آید!

پایگاه خبری فوتبالی – تاتنهام به طرز غافلگیرکننده ای به جذب فلوریان بالوگان، به عنوان جانشین احتمالی هری کین می‌اندیشد.

به گزارش فوتبالی، هری کین، بالاخره پس از حرف و حدیث‌های بسیار از تیم دوران کودکی خود جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. علی رغم اینکه پوستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهامی‌ها ادعا کرده است که این انتقال تاثیر زیادی بر برنامه‌های نقل و انتقالاتی او نداشته است، به احتمال زیاد به دنبال جذب یک جایگزین مناسب برای شماره 9 انگلیسی خود خواهد بود. اگرچه ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام می‌تواند فرصتی برای اثبات خود داشته باشد، اما در بازی افتتاحیه این تیم در لیگ جزیره مقابل برنتفورد، عملکرد چشمگیری نداشت. تاتنهام تا به اینجای کار در این تابستان، آلخو ولیز را جذب کرده است اما این مهاجم 19 ساله به عنوان گزینه ای برای آینده در نظر گرفته می‌شود.

نام‌های مختلفی برای پر کردن جای هری کین به تاتنهام لینک شده اند اما طبق گزارش لا گازتا دلو اسپرت، تاتنهامی‌ها به گزینه غیر منتظره جذب بالوگان روی آورده اند. این بازیکن 22 ساله، دوره قرضی درخشانی را در رنس فرانسه سپری کرد اما به نظر می‌رسد جایی در برنامه‌های میکل آرتتا ندارد و توپچی‌ها از فروش او با مبلغ 50 میلیون پوند راضی خواهند بود.

موناکو در این مسیر با تاتنهام رقابت خواهد کرد و گفته می‌شود که حتی پس از پیشنهاد اول این تیم که توسط آرسنال رد شد، باز هم قرار است با پیشنهاد بهتری بازگردد.

2102