لایک نیمار علیه امباپه که دلیل جدا شدنش از پی‌اس‌جی را لو داد

لایک نیمار علیه امباپه که دلیل جدا شدنش از پی‌اس‌جی را لو داد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که در ساعات اخیر شایعه جدایی نیمار از پی اس جی به علت اختلاف با امباپه مطرح شده بود، حالا بازیکن برزیلی با لایک یک پست اینستاگرامی، این شایعه را به واقعیت تبدیل کرده است.

به گزارش فوتبالی، در سالهای اخیر همیشه گفته می شد که امباپه رابطه خوبی با مسی و نیمار ندارد و به همین خاطر  کیلیان نمی خواهد در کنار بازیکن برزیلی بازی کند. در این تابستان مسی راهی اینتر میامی شد، نیمار در مسیر انتقال به الهلال قرار داشت و حالا امباپه با آشتی با مدیران پی اس جی قرار است که به رهبر پروژه جدید پاریسی ها تبدیل شود. 

آشتی امباپه با مدیران پی اس جی درست در زمانی رخ داد که انتقال نیمار به الهلال قطعی شده بود و برخی تصور می کنند که دلیل چرخش 180 درجه ای کیلیان این بوده که از فروش بازیکن برزیلی خوشحال است. حالا نیمار با یک لایک اینستاگرامی این شایعه را تایید کرده است. 

در این پست اینستاگرامی نوشته شده بود:" جنجال: در تابستان قبلی، کیلیان امباپه به پی اس جی اعلام کرد که امکان ندارد که او و نیمار با هم در ترکیب باشند. به شکل عجیبی درست در روزی که نیمار برای انتقال به الهلال به توافق رسید، امباپه با خوشحالی به تمرینات پی اس جی برگشت."

نیمار برای این پیام اینستاگرامی لایک زده است تا نشان بدهد که با چنین موضوعی موافق است. در حقیقت به نظر می رسد که تنها دلیل مخالفت بازیکن فرانسوی با تمدید با پی اس جی این بوده که می خواسته که نیمار را بیرون کند و حالا که بازیکن برزیلی از تیم رفته، راضی به تمدید شده است!

4125