آغاز مذاکرات منچستر یونایتد با بایرن مونیخ برای جذب مدافع فرانسوی

آغاز مذاکرات منچستر یونایتد با بایرن مونیخ برای جذب مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد مذاکراتی را با بایرن مونیخ برای جذب بنجامین پاوارد آغاز کرده است، در حالی که خود بازیکن نیز به خروج از بوندسلیگا علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، کار شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و می‌خواهند که پس از توافق با وستهم برای فروش هری مگوایر، یک مدافع دیگر را به ترکیب خود اضافه کنند. پاوارد که قابلیت بازی در پست دفاع مرکزی و دفاع راست را دارد، یکی از اهداف مهم تن هاگ در خط دفاعی محسوب می‌شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، این مدافع فرانسوی که تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، مایل است تا به لیگ دیگری منتقل شود و به همین دلیل قصدی برای تمدید قرارداد خود ندارد. هنوز پیشنهادی رسمی از سوی منچستر یونایتد ارائه نشده است و بایرن نیز اجازه خروج به پاوارد نداده، در نتیجه راه زیادی تا پیوستن این بازیکن به شیاطین سرخ باقی مانده است. 

پاوارد در سال 2019 به بایرن مونیخ پیوست و از آن زمان در اکثر مواقع در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته است؛ او با انجام 162 بازی برای باواریایی‌ها در تمام رقابت‌ها، 12 بار نیز برای آن‌ها گلزنی کرده است. خروج این بازیکن فرانسوی هزینه ای در حدود 30 میلیون پوند در بر خواهد داشت که می‌تواند به بایرن مونیخ برای جبران بخشی از هزینه‌ای که برای جذب هری کین انجام داد، کمک کند.

2102