عذرخواهی توماس توخل از هری کین بابت نمایش بدِ بایرن مونیخ

عذرخواهی توماس توخل از هری کین بابت نمایش بدِ بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی – توماس توخل از هری کین، مهاجم تازه وارد تیم خود، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل لایپزیگ در سوپر کاپ آلمان، عذر خواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، لایپزیگ با هتریک دنی اولمو، پیروزی درخشانی را در سوپر کاپ آلمان و در ورزشگاه آلیانز آرنا کسب کرد. کاپیتان سابق تاتنهام، تنها ساعاتی پس از انتقال بزرگ خود به بایرن مونیخ، در نیمه دوم بازی سوپرکاپ و در میان تشویق‌های فراوان هواداران به میدان آمد؛ اما کین 30 ساله موفق نشد تاثیری بر بازی بگذارد و لایپزیگ با پیروزی خوب خود، مانع دستیابی این ستاره انگلیسی به اولین جام دوران حرفه ای خود شد.

توخل پس از بازی در اینباره گفت:" من برای هری کین ناراحتم، او احتمالا فکر می‌کند که ما 4 هفته است تمرین نکرده ایم. نمایش امروز ما هیچ تناسبی با کاری که قصد داریم انجام دهیم ندارد. عصر بسیار تلخی است، متاسفم."

کین در سن 11 سالگی به تاتنهام پیوست و با به ثمر رساندن 280 گل در 435 بازی در تیم شمال لندنی، دوران درخشانی را پشت سر گذاشت. تاتنهام هیچ میلی به فروش کاپیتان خود نداشت اما با توجه به این مضوع که کین قصد تمدید قرارداد خود را نداشت و برای جلوگیری از ترک رایگان باشگاه در سال آینده، شروع به مذاکره با بایرن مونیخ کرد و در نهایت این دو یار قدیمی از هم جدا شدند.

2102