مهاجم سابق اتلتیکو مادرید راهی لیگ دسته دو عربستان شد

مهاجم سابق اتلتیکو مادرید راهی لیگ دسته دو عربستان شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمایه گذاری عربستانی ها در فوتبال به حدی است که نه تنها در لیگ دسته اول بلکه در لیگ دسته دو نیز بازیکنان سرشناس را جذب می کنند.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته انتقال ژوناس رامالیو به باشگاه احد قطعی شده بود و حالا یکی دیگر از بازیکنان سابق لالیگا راهی لیگ دسته دو عربستان شده است.  در حقیقت باشگاه القادسیه که سال گذشته در رتبه یازدهم لیگ دسته دو عربستان قرار گرفت، به تازگی لوسیانو ویتو مهاجم سابق فوتبال اسپانیا را به خدمت گرفته است. در حقیقت ویتو که پیش از این در الهلال عربستان توپ می زد، حالا راهی لیگ دسته دو فوتبال این کشور شده است!

در حالی که الهلال به سراغ خرید ستاگانی نظیر میلینکوویچ ساویچ، کولیبالی، روبن نوس و مالکوم رفته و در سال 2021 به قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسیده، طبیعی است که آنها تمایلی به حفظ برخی بازیکنان فصل گذشته خود نداشته باشند. ویتو فصل گذشته در فینال جام باشگاه های جهان در مقابل رئال مادرید حضور پیدا کرد و دو گل به ثمر رساند هر چند که نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه پنج بر سه را بگیرد.

ویتو در فصل 15-2014 وارد  فوتبال اروپا شد تا در ویارئال بازی کند و 20 گلش به او کمک کرد تا به آقای گل لیگ اروپا تبدیل شود و به اتلتیکو مادرید ملحق شود. او بعد از ان در تیم های مختلفی نظیر سویا، والنسیا، فولام و اسپورتینگ بازی کرد و حالا در سن 29 سالگی راهی لیگ دسته دو عربستان شده است!

4125