پنج گزینه ژاوی برای خط هافبک بارسلونا (طرح)

پنج گزینه ژاوی برای خط هافبک بارسلونا (طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز برای چیدن خط هافبک تیمش برای فصل جدید با توجه به خرید هایی که این باشگاه در تابستان داشته است، آپشن های مختلفی در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان دو هافبکی هستند که در این تابستان به جمع آبی و اناری پوشان اضافه شده اند. البته سرخیو بوسکتس که کاپیتان بارسلونا بود با به پایان رسیدن فصل 2022/23، به عنوان یک بازیکن آزاد از بارسا جدا شد و به دوران حضورش در جمع آبی و اناری پوشان خاتمه داد و راهی اینتر میامی شد. فرانک کسیه هم دیگر هافبک بارسلونا بود که به الاهلی عربستان فروخته شد.

در حال حاضر بارسلونا هافبک هایی مثل پدری، گاوی، فرنکی دی یونگ، ایلکای گوندوغان و اوریول رومئو را در اختیار دارد. ژاوی می تواند پنج گزینه مختلف را با این هافبک ها در ترکیب تیمش امتحان کند. البته به نظر می رسد که ژاوی از اوریول رومئو می خواهد به عنوان هافبک دفاعی اصلی تیمش در فصل جدید استفاده کند.

در آخرین بازی بارسلونا که بازی مقابل تاتنهام در جام خوان گمپر بود، ژاوی هرناندز از اوریول رومئو، پدری و فرنکی دی یونگ در ترکیب ثابت تیمش استفاده کرده بود. البته گاوی هم در آن بازی در ترکیب بارسا حضور داشت اما نقش وینگر را ایفا می کرد.

1470