منچستر یونایتد به دنبال مدافع فرانسوی بایرن مونیخ

منچستر یونایتد به دنبال مدافع فرانسوی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد برای جذب بنجامین پاوارد، ستاره بایرن مونیخ، به عنوان جانشین احتمالی هری مگوایر، با بایرن مونیخ ارتباط گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر، به انتقال به تیم وستهم نزدیک است و دو تیم برای انتقال او با مبلغ 30 میلیون پوند به توافق رسیده اند. به نظر می‌رسد بنجامین پاوارد، مدافع آلمانی بایرن مونیخ به جدایی از بایرن مونیخ علاقه مند است و قصدی برای تمدید قراردادش که تا سال 2024 اعتبار دارد، ندارد. حالا به نقل از اسکای آلمان، مذاکرات قوی بین منچستر یونایتد و این مدافع 27 ساله که قابلیت بازی در پست مدافع میانی را هم دارد، در جریان است و اریک تن هاخ نیز دوست دارد او را به ترکیب تیم خود اضافه کند.

منچستر یونایتد مایل است تا از حقوق پرداختی به مگوایر خلاص شود و بخشی از مبلغ 80 میلیون پوندی که در سال 2019 برای جذب او از لستر، هزینه کرد را بازیابی کند. مدافع فرانسوی بایرن مونیخ می‌تواند گزینه‌های دفاعی متنوعی را برای منچستر یونایتد فراهم کند.

با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد او با بایرن مونیخ باقی مانده است، یونایتد ممکن است بتواند او را با مبلغ کم‌تری از آلمان به انگلیس بیاورد. هرچند، در صورتی که بایرن مونیخ در این تابستان موفق به جذب هری کین شود، ممکن است برای مدافع فرانسوی خود مبلغ بالاتری طلب کند.

2102