اطمینان منچستر سیتی از ماندن دو ستاره ناراضی خود

اطمینان منچستر سیتی از ماندن دو ستاره ناراضی خود

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی باورد دارد که دو ستاره خود، برناردو سیلوا و کایل واکر را به ماندن در این باشگاه و امضای قرارداد جدید راضی کرده است.

به گزارش فوتبالی، هر دو این بازیکنان در حال بررسی گزینه‌های خود و احتمال جدایی خود در این تابستان از جمع سیتیزن‌ها بوده اند، هرچند پس از جدایی ریاض محرز و ایلکای گوندوغان، پپ گواردیولا و سران منچستر سیتی، موضع محکمی برای حفظ این دو بازیکن دارند. اوایل این ماه گزارش مبنی بر خشم کایل واکر، همانند محرز، از کنار گذاشته شدن از ترکیب منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمان و اینکه این بازیکن انگلیسی در حال بررسی گزینه‌های خود برای خروج است، منتشر شد. بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین تیم خواهان این بازیکن انگلیسی نام برده می‌شود.

توماس توخل به سدت به واکر علاقه مند است و در نتیجه بایرن پیشنهادی چشمگیر به این مدافع انگلیسی ارائه داده است اما به نظر می‌رسد که گواردیولا ستاره 33 ساله تیم خود را به امضای قراردادی جدید با من سیتی راضی کرده است، قرارداد فعلی واکر در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد اما با توافق ایجاد شده بین دو طرف، تا سال 2025 افزایش خواهد یافت.

در حالی که برناردو سیلوا مایل به جدایی از سیتی است و گواردیولا را از علاقه خود آگاه کرده است، این موضوع را قبول کرده است که شانس کمی برای جدایی از این تیم دارد و با توجه به اینکه تا سال 2025 با سیتیزن‌ها قرارداد دارد، باشگاه نیز برای فروش او تحت فشار قرار ندارد. با وجود این شرایط، این ستاره پرتغالی به تمدید قرارداد با منچستر سیتی نزدیک تر شده است، قراردادی که طبق گزارش‌ها او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان این سیتی تبدیل خواهد کرد.

2102