ستاره گران قیمت آرسنال و فتح دو جام در دو بازی اخیرش

ستاره گران قیمت آرسنال و فتح دو جام در دو بازی اخیرش

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس، بازیکن انگلیسی که با مبلغی حدود صد میلیون پوند از وستهام یونایتد به آرسنال پیوسته است و تبدیل به یک خرید گران قیمت شده است، یک آمار ویژه از لحاظ فتح جام دارد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در دیدار سوپرجام انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی منچستر سیتی را شکست دهد و به این ترتیب جام قهرمانی این دوره از سوپرجام انگلیس را به دست آورد. در این بازی دکلان رایس، خرید جدید آرسنالی هم حضور داشت و اولین جام خود را با آرسنال به دست آورد. رایس در اولین بازی خود برای آرسنال موفق شد اولین جام خود را به همراه این تیم به دست بیاورد.

دکلان رایس در آخرین بازی خود برای وستهام یونایتد هم موفق شده بود یک جام به دست بیاورد. در حقیقت وستهام یونایتد در فینال لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم فیورنتینا رفت و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد. دکلان رایس در آن بازی هم حضور داشت.

در حقیقت دکلان رایس در دو بازی اخیر خود دو جام به دست آورده است؛ جام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا به همراه وستهم یونایتد و جام قهرمانی سوپرجام انگلیس به همراه آرسنال و باید دید که ادامه مسیر عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

1470