تغییر احتمالی نکونام در ترکیب فصل قبل استقلال

تغییر احتمالی نکونام در ترکیب فصل قبل استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال می‌رود جواد نکونام برای بازی با صنعت نفت، ابوالفضل جلالی را در ترکیب ثابت قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در حالی باید در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت برود که در روزهای اخیر جواد نکونام سعی کرده با انجام بازی‌های تدارکاتی به ترکیب مدنظر خود برسد. او در آخرین بازی دوستانه استقلال که مقابل تیم لیگ یکی آریو اسلامشهر برگزار شد، عملکرد بازیکنانش را بیشتر از همیشه تحت نظر داشت و بعید نیست که در ترکیب فصل قبل استقلال تغییراتی ایجاد کند.

یکی از این تغییرات احتمالی به پست دفاع چپ مربوط است؛ پستی که در آن جعفر سلمانی و ابوالضل جلالی حضور دارند. با توجه به اینکه ابوالفضل جلالی در بازی با آریو اسلامشهر در ترکیب ثابت تیم استقلال قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت بعید نیست که نکونام از او به عنوان مدافع چپ تیمش مقابل صنعت نفت استفاده کند. اتفاقی که اگر رخ بدهد فرصتی طلایی برای جلالی تلقی خواهد شد. چرا که او فصل قبل با وجود دعوت به تیم ملی و بازی در جام جهانی موفق نشد آنطور که باید نظر ریکاردو ساپینتو را جلب کند و کمتر فرصت بازی به دست آورد.

ضمن اینکه در بدو حضور نکونام در استقلال، برخی شایعات نقل و انتقالاتی از قرار داشتن جعفر سلمانی در لیست مازاد حکایت داشت و با این حساب بعید نیست سرمربی استقلال توجه بیشتری به رقیب او در این پست یعنی ابوالفضل جلالی داشته باشد.

حالا باید منتظر بازی اول استقلال بود تا مشخص شود که نکونام در آبادان به جلالی بازی خواهد داد یا سلمانی.

6442