الاهلی در آستانه خرید دو بازیکن از رم و بارسلونا

الاهلی در آستانه خرید دو بازیکن از رم و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - الاهلی عربستان، تیمی که در حال حاضر ستارگانی نظیر روبرتو فیرمینو، ریاض محرز و ادوارد مندی را در اختیار دارد، در مسیر خرید دو عنصر دفاعی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، الاهلی فاصله چندانی تا خرید روژر ایبانیز، مدافع برزیلی رم ندارد. در حقیقت این مدافع 24 ساله با تیم عربستانی به توافق شخصی رسیده است و حالا نوبت توافق میان دو باشگاه الاهلی و رم است.

از طرفی دیگر، فرانک کسیه هافبک دفاعی بارسلونا نیز به پاریس سفر کرده تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و قرارداد جدیدش را با الاهلی عربستان به اتمام برساند. در حقیقت به نظر می رسد که انتقال این هافبک ساحل عاجی در ساعات آینده نهایی شود. بارسلونا برای فروش این هافبک 15 میلیون یورو دریافت می کند و کسیه نیز قرار است که سالی 20 میلیون یورو در باشگاه عربستانی دریافت کند.

عربستانی ها که پرهیاهوترین بازار فوتبال دنیا را در نقل و انتقالات تابستانی داشته اند، در فاصله چهار هفته تا اتمام نقل و انتقالات تابستانی همچنان به تلاش برای جذب ستارگان سرشناس فوتبال اروپا ادامه می دهند و حالا به نظر می رسد که قلاب الاهلی به دو عنصر دفاعی در لیگ های ایتالیا و اسپانیا گیر کرده و به زودی انتقال ایبانیز و کسیه را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

4125