چهار بازیکن آکادمی که در تور آمریکا مورد پسند ژاوی قرار گرفتند

چهار بازیکن آکادمی که در تور آمریکا مورد پسند ژاوی قرار گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سعی کرد که در اردوی پیش فصل، عملکرد بازیکنان آکادمی را با دقت زیر نظر بگیرد و حالا به نظر می رسد که چهار تا از این بازیکنان، نظر مثبت او را جلب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با هشت بازیکن آکادمی به تور امریکا رفت: لامین یامال، فرمین لوپز، میکاییل فی، مارک کاسادو، الکس وایه، آندور آسترالاگا، الکس گاریدو و خولیان آرائوخو. همه به جز آسترالاگا که درون دروازه بازی می کرد و خولیان آرائوخو که انتقالش به لاس پالماس را نهایی کرده بود، در طول تور صاحب دقایقی شدند.

حالا و در فاصله یک هفته تا شروع لالیگا، به نظر می رسد که ژاوی چهار بازیکن آکادمی را مورد پسند قرار داده و از انها در آغاز فصل بیشتر استفاده خواهد کرد: لامین یامال، فرمین لوپز، آندر آسترالاگا و الکس وایه. 

در حقیقت این چهار نفر با تیم بزرگسالان بارسلونا تمرین خواهند کرد و در لیست بازی سه شنبه در جام خوان گامپر نیز قرار خواهند گرفت. لامین امید زیادی دارد تا به ستاره جدید لاماسیا تبدیل شود، آسترالاگا به جانشین آرنائو تناس تبدیل خواهد شد و نقش دروازه بان سوم بارسا را خواهد داشت، الکس وایه نیز به عنوان بازیکنی به تیم اضافه می شود که می تواند در پست های مختلفی بازی کند. فرمین لوپز هم پس از درخشش در ال کلاسیکوی دوستانه به کوهی از انگیزه تبدیل شده است. 

4125