ژاوی بالاخره جانشین بوسکتس را پیدا کرد

ژاوی بالاخره جانشین بوسکتس را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از عملکرد اوریل رومئو هافبک دفاعی جدید این تیم در بازی های دوستانه پیش فصل به وجد آمده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بعد از خروج سرخیو بوسکتس در پایان فصل گذشته، به دنبال جذب یک هافبک دفاعی توانا و قدرتمند در مرکز میدان بود. بازیکنی بتواند جای خالی بوسکتس را پر کند و آن ها برای حل این مشکل به سراغ اوریل رومئو هافبک فصل گذشته ساوتهمپتون رفتند که با این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد. در نهایت بلوگرانا موفق شد با رقم 3.4 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. 

به نقل از سایت مارکا، رومئو در دو بازی دوستانه بارسلونا مقابل رئال مادرید و میلان به میدان رفت و توانست نظر مثبت ژاوی را جلب کند. این سرمربی 43 ساله راجع به رومئو گفت: "معتقدم که او می تواند جانشین خوبی برای سرخیو بوسکتس باشد. من او را می شناسم و به خوبی آنالیزش کرده ام. او در دفاع و حمله شرکت می کند. در تور پیش فصل با دقت بیشتری او را زیر نظر گرفتم و می توانم بگویم که یک خرید خیلی خوب انجام داده ایم."

"گاوی؟ او نقش بزرگی در این تیم دارد. اگر نگاهی به دقایق بازی او از زمان آمدن من به بارسلونا بیاندازید، متوجه می شوید که جزو 2 بازیکنی است که بیشترین دقایق بازی را داشته اند. او یکی از مهره های کلیدی ماست."

4416