پست اینستاگرامی امباپه برای خداحافظی با بوفون

پست اینستاگرامی امباپه برای خداحافظی با بوفون

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به این ترتیب این دروازه بان ایتالیایی که به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال شناخته می شود، تصمیم گرفت که در 45 سالگی به دوران حرفه ای خود خاتمه دهد.

به گزارش فوتبالی، در این میان، جی جی بوفون پس از خداحافظی از دنیای فوتبال پیام های زیادی از بازیکنان مختلف دریافت کرده است. کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی حال حاضر پی اس جی که البته تکلیف آینده اش هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به خداحافظی بوفون واکنش نشان داد و نوشت:" برای من افتخار بزرگی بود که این شانس را داشته باشم و با شما آشنا شوم و در دورانی از حرفه پر افتخار شما حضور داشته باشم. مردی طلایی با نصیحت ها و توصیه هایی ارزشمند که در تمام دورانم آن ها را با خودم به همراه خواهم داشت. دوران جدید خوبی داشته باشید و مهم تر از همه چیز از شما تشکر می کنم."

بوفون در فصل 2018/19 در پی اس جی حضور داشت و در آن زمان با کیلیان امباپه هم‌تیمی بوده است. البته وقتی بوفون در یوونتوس بود هم با امباپه به عنوان رقیب روبرو شده است.

1471