خرید جدید شیاطین سرخ به کمپ تمرینی این تیم رسید

خرید جدید شیاطین سرخ به کمپ تمرینی این تیم رسید

پایگاه خبری فوتبالی – راسموس هویلوند، برای انجام تست‌های پزشکی و تکمیل انتقالش به منچستر یونایتد، به کمپ تمرینی منچستر یونایتد رسید.

به گزارش فوتبالی، هویلوند قبل از امضای قراردادش با شیاطین سرخ، تست‌های پزشکی این تیم را انجام خواهد داد و اگر همه چیز به درستی پیش برود، به زودی به عنوان خرید جدید یونایتد رونمایی خواهد شد.

مهاجم تیم آتالانتا، قرار است به سومین خرید اریک تن هاخ در این تابستان تبدیل شود؛ دو تیم بر سر مبلغ 75 میلیون یورو به اضافه بندهای پاداشی به ارزش 10 میلیون یورو، به توافق رسیده اند. توافقات شخصی با بازیکن دانمارکی انجام شده است تا او با قراردادی 5 ساله که قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر دارد، به اولدترافورد بپیوندد.

ترجیح هویلوند همیشه این بوده که به یونایتد بپیوندد و شیاطین سرخ نیز پس از قیمت درخواستی بالای تاتنهام برای هری کین، این مهاجم جوان را به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود قرار دادند. 

آتالانتا در ادامه بازی‌های پیش فصل خود در روز شنبه مقابل بورنموث قرار گرفته بود در حالی که هویلوند در این بازی حضور نداشت. گفته می‌شود که هویلوند با هم تیمی‌هایش خداحافظی کرده است و به زودی به هم تیمی‌های جدیدش در یونایتد خواهد پیوست.

او سپتامبر گذشته، اولین بازی ملی‌اش را تجربه کرد و در 6 بازی موفق شد تا 6 بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کند.

2102