تلاش استون ویلا برای به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا

تلاش استون ویلا برای به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس، مهاجم اسپانیایی بارسلونا در حال حاضر آینده ای نامشخص دارد و باید دید که شرایط برای او در این تابستان به طور کلی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، فران تورس 23 سال سن دارد. او هنوز نتوانسته است خودش را درون ترکیب بارسلونا جا بیندازد و یک بازیکن ثابت در ترکیب آبی و اناری پوشان نیست. به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، استون ویلا به جذب این بازیکن علاقه دارد و این احتمال وجود دارد که فران تورس راهی رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

فران تورس از ژانویه 2022 در بارسلونا حضور دارد. با وجود این که این بازیکن در ترکیب ثابت بارسلونا جایگاهی به دست نیاورده است، اما همچنان تمایلی به جدایی از آبی و اناری پوشان نشان نداده است و می خواهد در بارسلونا بماند. فران تورس پس از بازی دوستانه بارسلونا مقابل آرسنال درباره آینده خود گفت:" من اینجا قرارداد دارم و می مانم. برای من مهم نیست که رسانه ها در مورد من چه می گویند. من هم مثل دیگران سخت کار خواهم کرد."

پاری سن ژرمن یکی دیگر از تیم هایی بوده که به جذب فران تورس علاقه نشان داده بود اما آن ها فعلا روی عثمان دمبله تمرکز کرده اند و مشتری اصلی فران تورس استون ویلا است.

1471