بازار داغ شایعات؛ طارمی در مسیر منچستر - میلان؟

بازار داغ شایعات؛ طارمی در مسیر منچستر - میلان؟

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایرانی پورتو تمام‌شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی، علیرغم اصرار میلان برای جذب مهدی طارمی، عدم توافق مدیران روسونری با باشگاه پورتو درباره مبلغ رضایتنامه این بازیکن باعث شده تا حضور این بازیکن در میلان، حداقل در این مقطع را منتفی دانست.

البته که مهدی کماکان مشتری جدی در ایتالیا دارد و طبق ادعای سایت sempreinter، او یکی از 4 مهاجمی است که مورد توجه دیگر تیم سرشناس شهر میلان قرار گرفته است.

از طرف دیگر، سایت arsedevils هم مدعی شده که مهدی طارمی یکی از مهاجمانی است که نامش در لیست خرید سرمربی منچستریونایتد دیده شده و با توجه به آنکه شیاطین سرخ بودجه نمی‌خواهند برای جذب یک مهاجم جدید، دست به ولخرجی بزنند، طارمی به عنوان بازیکنی که قیمتش حدود 20 میلیون یورو تخمین زده شده – این سایت اشاره‌ای به رقم درخواستی پورتو برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش نداشته است – می‌تواند گزینه خوبی برای بازی در خط حمله تیم اریک تن هاگ باشد.

البته که در ماجرای انتقال طارمی، پورتو حرف اول و آخر را درباره مهاجم ایرانی‌اش می‌زند و اگر قرار به فروش مهدی در تابستان امسال باشد، باشگاه پرتغالی رضایتنامه او را برای تیمی صادر خواهد کرد که مبلغ قاب توجهی به حساب پورتو واریز کند.

در هر حال برخی هم عقیده دارند طارمی این فصل جایی نمی‌رود و تا پایان مدت زمان قراردادش در پورتو می‌ماند و همه این اخبار برای داغ کردن بازار شایعات است.

1984