عکس؛ رونمایی از لباس سوم منچسترسیتی با حضور خرید جدید این تیم

عکس؛ رونمایی از لباس سوم منچسترسیتی با حضور خرید جدید این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی که این روز ها برای برگزاری اردوی پیش فصل خود راهی کشور ژاپن شده است، از لباس سوم خود هم در همین کشور رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی در فصل گذشته با هدایت پپ گواردیولا یک فصل رویایی را رقم زد و در فصل جدید می خواهد قهرمانی های فصل گذشته خود را تکمیل کند. در حقیقت منچستر سیتی در فصل 2022/23 هر سه جام مهم پایان فصل را به دست آورد و سه گانه برد. اکنون سیتیزن ها می خواهند با قهرمانی در رقابت های سوپرجام انگلیس، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان، سه جام دیگر هم به دست بیاورند و شش گانه خود را در سال 2023 تکمیل کنند.

منچستر سیتی برای تور پیش فصل خود راهی ژاپن شده است. سیتیزن ها در یک بازی دوستانه به مصاف تیم یوکوهاما رفتند و با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسیدند. شاگردان پپ گواردیولا در بازی بعدی خود روز چهارشنبه به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت.

از پیراهن سوم جدید منچستر سیتی رونمایی شده است. این پیراهن یک پس زمینه تیره دارد و در آن رگه هایی از رنگ اصلی منچستر سیتی دیده می شود. پوما که اسپانسر لباس های منچستر سیتی است، به تازگی از این لباس رونمایی کرده است.

ماتئو کواچیچ که خرید جدید منچسترسیتی است و از چلسی به جمع سیتیزن ها پیوسته است هم در این رونمایی از لباس حضور داشته است.

1471