بتیس به دنبال خرید مدافع 20 ساله بارسلونا

بتیس به دنبال خرید مدافع 20 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بتیس به دنبال تقویت خط دفاعی برای پر کردن جای ویکتور رویز، فروش ادگار گونزالس و تمایل انگلیسی ها به لوئیز فلیپه است.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر نامهای زیادی پیرامون بتیس مطرح شده و حالا آنها در مسیر جذب شادی ریاض از آکادمی بارسلونا هستند. اسپورت گزارش داده است که مذاکرات بتیس و بارسلون ابرای انتقال این بازیکن خیلی جدی است. در حقیقت شادی ریاض قرار است که به صورت قرضی با بند خرید راهی بنیتو ویامارین شود. در حال حاضر مذاکرات در مورد سایر جزئیات انتقال در حال انجام است. 

شادی ریاض در که مایورکا متولد شده و والدینی مراکشی دارد، در تیم زیر 20 سال مراکش هم بازی کرده است. او در تابستان 2019 از آکادمی مایورکا راهی لاماسیا شد که پیش از آن هم مدتی قرضی در سابادی توپ می زد. او در این فصل در بارسا اتلتیک یعنی تیم رزروهای بارسلونا بازی می کرد و اولین بازی خود در تیم بزرگسالان بارسلونا را در مقابل اوساسونا در ال سادار داشت. 

رامون پلانس مدیر ورزشی بتیس که قبلا در بارسلونا کار می کرده، به خوبی شادی ریاض را می شناسد و نگاه ویژه ای به جذب این مدافع میانی 20 ساله دارد و او را بازیکنی جوان و آینده دار می داند که می تواند در بنیتو ویامارین بدرخشد و به یک اسطوره تبدیل شود.

4125