خریدی که هواداران اینتر را خشمگین کرد

خریدی که هواداران اینتر را خشمگین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - درست در زمانی که اینتری ها قید بازگرداندن لوکاکو را به خاطر مذاکراتش با یوونتوس زدند، نراتزوری ها یک خرید دیگر را نهایی کردند: خوان کوادرادو.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کلمبیایی پس از هشت سال از یووه جدا شد و اینتر به خواست اینزاگی تصمیم گرفت که او را بخرد و دستمزد سالانه 2.5 میلیون یورو را در نظر گرفت.  این تصمیم اما با خشم هواداران اینتر  مواجه شده است چرا که آنها خوشحال نیستند که بازیکنی خریده شده که یکی از رقبای سرسخت آنها بوده است. در واقع در بازی اخیر اینتر و یوونتوس د جام حذفی، لوکاکو و کوادرادو درگیری لفظی شدیدی داشتند. هواداران دوآتشه اینتر در شبکه های اجتماعی از این خرید ابراز دلخوری کردند. در واقع صدها هوادار اینتر روز دوشنبه مقابل دفتر باشگاه تجمع کردند و به خرید کوادرادو اعتراض کردند!

مدیران اینتر به هواداران قول دادند که اجازه ملاقات آنها با کوادرادو را در جلسه ای پیش از شروع فصل بدهند تا دو طرف بتوانند سنگ هایشان را با همدیگر وا بکنند و به همین خاطر هواداران فعلا آرام شده اند. کوادرادو امروز به میلان خواهد آمد و فردا تست پزشکی را پشت سر می گذارد و قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد. در حقیقت اینزاگی مطمئن است که او می تواند جایگزین خوبی برای دومفرایز باشد. حالا باید دید که ایا تیفوسی ها  به این خرید رضایت می دهند یا  نه.

4125