معضل جدید پی اس جی: امباپه فروخته نشود، برناردو سیلوا نمی‌آید

معضل جدید پی اس جی: امباپه فروخته نشود، برناردو سیلوا نمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی – تلاش پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا ممکن است به آینده امباپه گره بخورد چرا که تیم فرانسوی در صورت جدایی رایگان امباپه دچار مشکلات مالی بزرگی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، آینده امباپه یکی از بحث‌های داغ این تابستان فوتبال اروپا بوده است. او به باشگاه اطلاع داده که قصد ندارد قراردادی جدید با این تیم امضا کند و امیدوار است پس از پایان فصل پیش رو به صورت رایگان این باشگاه را ترک کند. باشگاه پاری سن ژرمن نیز به این بازیکن فرانسوی گفته است که یا باید قراردادش را تمدید کند یا در این تابستان فروخته خواهد شد. باشگاه می‌خواهد که این مشکل تا روز 31 جولای حل شود، تا همان تاریخی که گزینه تمدید یکساله قرارداد امباپه در قراردادش اعتبار دارد.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که اقدامات پی اس چی ممکن است به فروش رفتن امباپه گره خورده باشد. اگر او تصمیم بگیرد که به جای انتقال در این تابستان که می‌تواند حدود 200 میلیون یورو برای پی اس جی درآمد زایی کند، به صورت رایگان و در فصل آینده به رئال مادرید بپیوندد، این اتفاق مشکل مالی بزرگی برای پاری سن ژرمن ایجاد خواهد کرد. پی اس جی برای رعایت فیر پلی مالی، اقدامات خود در بازار نقل و انتقالات را تا زمان مشخص شدن تکلیف این ماجرا متوقف کرده است که شامل تلاش آن‌ها برای جذب برناردو سیلوا نیز می‌شود. بسته به اینکه امباپه تصمیم بگیرد در این تابستان یا به صورت رایگان در تابستان آینده باشگاه را ترک کند، پاری سن ژرمن ممکن است برای خرید بازیکنان جدید مجبور شود چند بازیکن خود را بفروشد.

2102