ستاره هلندی، جدیدترین خرید پی‌اس‌جی

ستاره هلندی، جدیدترین خرید پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی رسما بند بازخرید ژاوی سیمونز را فعال کرد و این بازیکن در نهایت پذیرفت که به تیم پاریسی برگردد هر چند که مشخص نیست که ایا در تیم پاریسی می ماند یا به صورت قطعی یا قرضی به تیمی دیگر فروخته می شود.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر، سیمونز مجبور شد که اردوی آیندهوون در اتریش را ترک کند و به پاریس برگشت. در حقیقت پی اس جی با پرداخت شش میلیون یورو، بند بازخرید سیمونز را فعال کرد و این بازیکن به تیم پاریسی برگشت.

حالا سیمونز پس از یک فصل دوباره بازیکن پی اس جی محسوب می شود اما آینده اش مشخص نیست. اگر امباپه و نیمار جدا شوند، سیمونز در پی اس جی می ماند و زیر نظر انریکه بازی خواهد کرد. اگر هر دو بمانند، ژاوی قرضی به باشگاهی دیگر می رود. در هر صورت لوئیز انریکه به خوبی این بازیکن را می شناسد چرا که در آکادمی بارسلونا عملکردش را زیر نظر گرفته است.

سیمونز فصل درخشانی را در آیندهوون داشت و به یکی از ستارگان لیگ هلند تبدیل شد و در قهرمانی تیمش در جام حذفی و سوپرجام و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی داشت. پی اس جی تا روز 31 ژولای فرصت داشت تا بند بازگشت را فعال کند. آنها می دانستند که اگر سیمونز را برنگردانند، این بازیکن ممکن است که راهی یکی از تیم های بزرگ فوتبال اروپا شود و تا ابد حسرت از دست دادنش را بخورند.

4125