تکلیف جانشین بوسکتس در بارسلونا مشخص شد؟

تکلیف جانشین بوسکتس در بارسلونا مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که همه چیز برای اعلام رسمی انتقال اوریول رومئو به بارسلونا آماده است و این بازیکن به زودی قرار است بازیکن بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، با خداحافظی سرخیو بوسکتس از جمع آبی و اناری ها، این تیم در پست هافبک دفاعی نیاز به جذب بازیکن داشت. بارسا در ابتدا به سراغ جذب ایلکای گوندوغان رفت اما خرید او به تنهایی کافی نبود و بارسلونا یک هافبک دفاعی دیگر هم می خواست.

یکی از گزینه های بارسلونا اوریل رومئو بود. طبق گفته منابع مختلف خبری، اکنون رومئو در یک قدمی انتقال رسمی به بارسلونا قرار گرفته است. بارسلونا می خواهد این بازیکن را در تور پیش فصل خود در آمریکا داشته باشد. رومئو در حال حاضر 31 سال دارد و اوضاع او به شکلی است که برای شرایط مالی فعلی بارسلونا کاملا مناسب است.

بارسلونا قرار است با پرداخت رقم 5 میلیون یورو به باشگاه ژیرونا به همراه بند های دیگر این بازیکن را به خدمت بگیرد. اوریول رومئو بازیکنی است که محصول آکادمی بارسلونا به حساب می آید. او از سال 2004 تا 2011 در جمع آبی و اناری پوشان بوده است و به خوبی با جو این باشگاه و طرز فکری که در بارسا وجود دارد، آشنایی دارد.

1471