پیام جالب امباپه برای ستاره تازه‌وارد چلسی

پیام جالب امباپه برای ستاره تازه‌وارد چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که آینده کیلیان امباپه همچنان مشخص نشده، این بازیکن با پیام هایش در شبکه های اجتماعی جلب توجه می کند.

به گزارش فوتبالی، امباپه به تازگی تصویری از تمرینات کریستوفر انکونکو مهاجم تازه وارد چلسی منتشر کرده و نوشته است :" باید بروم و پاپ کورن بیاورم!" تا نشان بدهد که از این خرید بسیار هیجان زده شده است.

وینگر فرانسوی از لایپزیش راهی چلسی شد و در سن 25 سالگی خودش را برای اولین سال حضورش در لیگ انگلیس آماده می کند. انکونکو در سالهای اخیر در بوندسلیگا عملکرد درخشانی داشت و امید زیادی داشت تا در جام جهانی قطر بدرخشد اما مصدومیت باعث شد تا شانس حضور در این بازیها را از دست بدهد.

انکونکو مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار داشت اما چلسی از مدتها پیش خرید این بازیکن را به عنوان یکی از ستارگان فوتبال اروپا نهایی کرد. انکونکو حالا در لیگ انگلیس فرصت دارد تا بدرخشد. چلسی سال بدی را داشته و هواداران این تیم امید زیادی به فصل جدید با هدایت پوچتینو دارند و انکونکو نیز می تواند نقش مهمی داشته باشد.

خود امباپه هنوز تکلیف آینده اش را مشخص نکرده و معلوم نیست که قراردادش را با پی اس جی تمدید می کند یا این که به رئال مادرید فروخته می شود اما به نظر می رسد که او برای دیدن بازیهای هموطنش در چلسی، انگیزه بالایی دارد.